آگهی ساختمان
تماس بگیرید
شماره آگهی: 3275
آگهی ساختمان
قیمت آجر چهار گوش رستیک

توضیحات آگهی

هدف ما در ارائه انواع آجرقزاقی ، رضایت شما در کنار کیفیت برتر است. شعار همیشگی کیمیا کهن مشتری مداری است. رضایت مشتری همیشه حرف اول را می زند.
آجر نما ی کیمیاکهن فروش انواع آجر نما رستیک ، با بهترین کیفیت و قیمت مناسب تحویل سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ما مفتخر هستیم که با تنوع انواع آجرهای نما و آجرهای رستیک در سایزها و رنگهای مختلف شما را در انتخابی راحت و مطمئن یاری نماییم .
آجر قزاقی از خاک رس طبیعی تولید می شود که از مخلوط خاک رس با آب و عمل آوردن گل به دست آمده ، پس از قالب ریزی در ابعاد دلخواه نسبت به گرمادهی آجر در کوره های مخصوص آجر پزی قلکی و دستی به واسطه حرارت بالای 1000 درجه سانتی گراد و استفاده از نفت کوره و گاز طبیعی ، پخت آجر کامل گردیده و در 6 رنگ اصلی تولید می گردد.
استفاده از آجر رستیک به عنوان نماسازی داخلی ساختمان و همچنین نماسازی بیرونی ساختمان ، به دلیل ظرافت کار ، زیبایی بیشتر و هزینه پایین نسبت به دیگر مصالح ساختمانی مورد استفاده برای نماسازی ساختمان ، کاربرد بسیاری پیدا کرده است.
آجر به عنوان یکی از مصالح ساختمانی از دیرباز مورد استفاده بوده است و قدیمی ترین مصالح ساخته ی دست بشر به شمار می آید. مصرف آجر به عنوان مصالح ساختمانی در ایران سابقه باستانی دارد. آجرهای رسی اولین و فراوان ترین آنها می باشد و قدمتی چند هزار ساله دارد.
جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش تماس حاصل فرمایید:
021-28426100

تبلیغات

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قیمت آجر چهار گوش رستیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− دو = 2

question