آگهی ساختمان
آگهی ساختمان

نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام

در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام باید چند نکته مورد توجه قرار گیرد که یکی از آنها این است که بهتر است فضای سرویس بهداشتی شما همیشه تمیز و مرتب باشد و نهایت بهداشت در این قسمت رعایت شود و وسایلی که در این قسمت قرار دارد به نحوی چیده شود که زیبایی ظاهری آن کاملا حفظ شود و علاوه بر آن سیستم تهویه ای که برای هوا در قسمت حمام و سرویس بهداشتی شما قرار دارد اهمیت بسیار ویژه ای دارد.

هر چقدر هم که زیبایی ظاهری سرویس بهداشتی شما تکمیل باشد اگر بوی نامطبوعی در این قسمت وجود داشته باشد و شما آن را برطرف نکنید دیگر زیبایی که برای آن هزینه کرده اید و وقت گذاشته اید به چشم نمی آید. پس بهتر است فضای حمام و سرویس بهداشتی شما هوای مطبوعی داشته باشد.

سعی کنید در سرویس بهداشتی و حمام خود یک قسمتی را برای قرار دادن وسایل شخصی افراد بگذارید و همچنین دمپایی مخصوص حمام را از دمپایی سرویس بهداشتی و قسمت بیرون از حمام جدا کنید و سعی کنید همیشه برای شست و شوی حمام و سرویس بهداشتی از محلول های شوینده قوی استفاده کنید.

 در انتخاب کاشی و سرامیک هایی که در قسمت سرویس بهداشتی و حمام به کار می‌رود دقت زیادی داشته باشید زیرا تمام این موارد در زیبایی و نظافت سرویس بهداشتی شما تاثیر گذار خواهد بود.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 × دو =

question