آگهی ساختمان
تماس بگیرید
شماره آگهی: 3271
آگهی ساختمان
آجر طرح دار دور ستون

توضیحات آگهی

فرآیند تولید آجر:
در فرایند تولید آجر طرح دار باید برنامه ریزی دقیق داشت تا هم کیفیت مد نظر را داشته باشیم و هم اینکه از نظر وقت و هم از نظر هزینه های سوخت تا حد امکان صرفه جویی کرد در این صورت هزینه تمام شده نیز کاهش یافته و میتوان محصول با کیفیت را با قیمت مناسب عرضه کرد. حال ببینیم از چه راه هایی میتوان این هزینه‌ ها را کاهش داد. راه خشک کردن خشت خام قبل از انتقال به کوره جهت پخت نهایی:
زمانی که قطعات از ماشینهای شکل دهی خارج‌‌ می‌شوند مقدار قابل توجهی رطوبت به همراه دارند.خشک کردن خشت خام قبل از پختن آن به علت جلوگیری از تغییر شکل زیاد و ترک در سطح خشت‌‌ می‌باشد و همچنین از صرف هزینه سوخت بیشتر در کوره اصلی و امکان دوده گرفتن کوره به سبب رطوبت اولیه زیاد و سوخت ناقص جلوگیری‌‌ می‌کند.
خشک کردن موجب بروز انقباض‌‌ می‌شود و این انقباض در حدی مجاز است که محصول نهایی دارای اندازه مناسب و دلخواه باشد.

این نوع آجر برای دور ستون ها کار می شود که در دو سایر بزرگ و کوچک موجود است. مزیت آجر قزاقی کیمیا کهن نسبت به سایر آجر ها در این است که روش ساخت و تولید آجرها سنتی است و به صورت دستی تولید میگردد. گروه تولیدی کیمیا کهن در تلاش است که محصولات خود را با بالا ترین کیفیت تولید و به مشتریان عرضه کند چرا که هدف اصلی این گروه تولید آجر سنتی، رضایت هرچه بیشتر مشتری است. گروه تولیدی کیمیا کهن با چندین سال سابقه با قیمتی باورنکردنی، بهترین مشاور شما در صنعت ساختمان و شهرسازی است.

از قدیمی ترین و پر مصرف ترین مصالحی که در ساختمان استفاده می شود آجر است. با اینکه سنگ استقامت بیشتری دارد اما همیشه در دسترس همگان نیست و به آسانی فرم دلخواه را به خود نمی گیرد و برای آن که فرم مورد نظر بدست اید باید هزینه زیادی پرداخت شود وحتی اینکار دور ریز زیادی دارد, اما گل حاصل که از خاک رس، برای تهیه آجر ساخته میشود به آسانی شکل دلخواه را به خود میگیرد و محصولی یکنواخت با کیفیت عالی به ما میدهد و به علت آن که محصولات گروه تولیدی کیمیا کهن به صورت دستی و کاملا سنتی ساخته می شوند از کیفیت بالا با رنگی طبیعی بدون آلوئک برخوردارند.
جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش تماس حاصل فرمایید:
021-28426100

تبلیغات

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آجر طرح دار دور ستون”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 × نُه =

question