آگهی ساختمان
آگهی ساختمان

در صورتیکه بنا به دستور مراجع قانونی (وزارت ارشاد ، بهداشت ، صنعت و تجارت ، مراجع قضایی ، نیروی انتظامی و … ) و به دلیل عدم رعایت قوانین یا دارا بودن مجوزهای لازم یک آگهی یا بنر تائید شده و در حال نمایش از روی سایت حذف شود، هیچگونه وجهی مسترد نمیشود. صمیمانه تقاضامندیم قبل از واریز وجه و ارسال آگهی یا سفارش بنر از مجاز بودن تبلیغِ کالا یا محصول خود و نیز اخذ مجوزهای قانونی لازم اطمینان حاصل نمایید.
به طور کلی تبلیغ و فروش هر نوع کالا ، وسیله یا خدماتی که امنیت ملی ایران ، حریم خصوصی شهروندان و قوانین کشور را نقض یا ارتکاب هر نوع جرمی را تسهیل یا تشویق نماید ممنوع می باشد.
از کلیه کاربران و بازدید کنندگان گرامی سایت و مراجع نظارتی تقاضامندیم در صورت مشاهده مواردی مغایر با قوانین سایت و کشور با ما تماس بگیرند.

از نمایش آگهی و تبلیغات دارای شرایط زیر معذوریم:

1) آگهی های دارویی مربوط به بزرگ کننده یا کوچک کننده اعضای بدن ، محصولات لاغری و چاقی (قرص ، پودر ، ژل ، چسب ، کپسول) و موارد مشابه که نیاز به مجوزهای بهداشتی، دارویی و پزشکی دارند.
2) آگهی هایی با تصاویر غیر اخلاقی و یا غیر مرتبط با موضوع آگهی . مانند تصاویر زنان نیمه برهنه و موارد مشابه.
3) گذاشتن تصاویر نوعروسان و یا خانم های ایرانی.
4) آگهی تکراری و مشابه ، در این مورد توجه داشته باشید آگهی تکراری در یک گروه مرتبط یا غیر مرتبط از نظرگاه موتورهای جستجو تقلب شناخته می شود و منجر به حذف یا کاهش رتبه آگهی در موتورهای جستجو می شود.
5) آگهی که در گروه غیر مرتبط به خودش درج شده مثل آگهی “لوازم آرایشی” در گروه ” آموزشگاههای زیبایی ” یا موارد مشابه.
6) آگهی های مربوط به کسب درآمد و پولدار شدن از طریق networking و غیره.
7) آگهی های استخدام یا فروش که توصیه به واریز پول می نمایند و فاقد شماره تلفن ثابت و آدرس معتبر و مجوز قانونی هستند . به طور کلی آگهی های استخدام فاقد تلفن ثابت و آدرس معتبر تائید نخواهند شد.
8) آگهی هایی که قوانین مربوط به حقوق مولف ، مترجم ، مخترع و صاحب اثر را رعایت ننمایند.
9) آگهی هایی که شائبه کلاهبرداری و نقض قوانین و احتمال سوء استفاده در آن مشاهده شود
10) فروش مکمل های ورزشی و تقویتی ممنوع میباشد.
11) اجاره، فروش و یا معرفی سایت VHS,CD,VCD,DVD پرشده از فیلم یا موسیقی
12) درخواست دریافت مبلغ به هر عنوان در متن آگهی
13) درج شماره حساب در متن آگهی

question